ARBETSINTERJUV

Hej, hoppas allt e bra med er, med mig är det fint. 
 
Igår hjälpte jag Martins kompis Samuel med att flytta,(till en underbar 4:a). 
Jag bar typ ingeting utan körde bara bilen med släpet mellan ställena, och sedan höll jag upp dörren, sjukt bra sätt att hjälpa till med :D 
Haha nej, men jag hade gjort mer men hade fått order från Martin att eftersom jag fortfarande är sjuk så fick jag inte bära något. (och egentligen var det väldigt skönt)
 
Lägenheten som kompisen flyttade till med sin kompis är jätte fin, och det ligger på ett gasnka nybygg ställe i Uppsala så det är fräscht, så lite avis är man ju... Men vi letar ju hus så det är iugnt, men det tar ett tag att hitta något som passar och som inte kostar 4 miljoner... 
Men allt ha sin tid så det kommet nog inom sin tid.
 
Idag då? 
Alltså jag fattar inte hur jag kan vara pigg och vaken i skrivande stund, vakande nämnligen halv 3 imorse, lyckades somna om efter att ha varit uppe och gått en stund, så från 03:30 tills nu 17:12 har jag varit vaken, och är pigg! 
Haha stört, jag har också bara druckit en kopp kaffe oxå på hela dagen, vad är det som händer?
Martin fick nästan en chock imorse när jag gick upp och började med frukost till honom, men det kommer inte bli en vana jag lovar, för dagen blir så långt när man inte har saker att göra hela dagen. 
 
Men just idag så har jag varit på interjuv på XXL, det var skitkul och inte så jag trodde att man hade interjuver, haha, jag tänker inte skvallra vad vi gjorde men det var sjukt bra. Det fick än att verkligen slappna av och inte va någon annan utan sig själv. 
Tog en stund bara av dagen 13:00-15:50 :D Men det gjorde inget, jag hade ju inget bättre för mig.
Så nu hoppas jag på det bästa, skulle vara kul att testa något nytt, har ju nästan bara kört lastbil och varit på en bondgård hela mitt liv så detta blir en liten ny värld. Spännande :D
 
Så ju sitter jag i lägenheten och väntar på att dem skall ringa om svar (som inte kommer ske förren nästa vecka) jag hoppas jag kan hitta på något annar än att sitta och glo på telefonen :P 
Martin är på sin gymnastik så han kommer inte hem förren typ halv 19 så jag har någon timme att slå ihjäl.. Har ju tvättat kläder, diskat, städat och bäddat sägen så jag vet inte vad jag skall göra..
 
Ha det väst så hörs vi :D
 
 

Kommentera här: