Alvesta

Idag på Vreta gav vi oss ut på en långfärd.
Vi bestämde oss tidigt imorse att åka och hämta några betonggerjer till bönderna på skolan, det lite jobbiga var att det var nästan 40 mil lång resa, (kan vara fel räknat).
Jag fick börja köra våran skåpbil Scania till Jönköping där vi bytte, jag personligen tyckte att det gick ganska bra att köra faktiskt, gjorde inga större fel, sedan satte jag mig i Caddyn och åkte med mina kompisar, men sedan när jag körde den bilen så kanske det gick lite fort på en liten väg fast man fick ligga 70 där så kanske man inte skulle göra det och vi möter en bil som inte håller åt sig alls och det blir jag irriterad på och kollar i bakspegeln väldigt argt och när jag kollar upp igen möter jag en till bil så de som åker i Caddyn skriker, detta har aldrig hänt tidigare. Skulle gärna velat stannat och säga förlåt och be om ursäkt men den tiden fanns inte.
När vi väl kom hem till Vreta igen hade kl passerat 16:00 vilket betydde att jag var 15 minuter försenad till mitt utvecklingssamtal....
Men mina föräldrar som skulle var med hade redan påbörjat utvecklingssamtalet med min mentor så det gjorde inte så mycket.

Kram på er och vi hörs

Kommentera här: