Tvättmaskiner...

Okej, jag kan erkänna att jag inte är världsbäst på teknisks prylar, mina största problem just nu råkar vara min tvättmaskin och torktumlare... De vill inte som jag vill alla gånger och jag måste tyvärr erkänna mig besegrad över dem.. Som tur är så har man en mormor som man kan ringa och fråga om hjälp av, även mina mostrar får rycka in. Pinsamt är ju bara förnamnet.

Annars då?? Jo tack, just nu jobbar jag för Arons och de e kul och spännande. Idag till exempel så hade det hänt något konstigt i Norrköping och eftersom det var rödljus så var det bara att knäppa en bild så får ni se själva ;) Lämnade av far min vid tåget för han ska krossa bilar från ödeshög hållet upp till Linköping så han e nog inte hemma förren torsdag, det är bra för då kan mor få det liiite lugnt :)
Jo förresten, en av mina bröder har tyvärr krockat :o Men det är lugnt för han lever:) Kram på er 👍




Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Så bra du har en mormor som kan hjälpa till :)

Svar: Ja hon är verkligen min instruktionsbok :)
Stina

Kommentera här: