En sammanfattning 😄

Hej pĂ„ er, det Ă€r som vanligt ett tag sen jag skrev hĂ€r. FörlĂ„t, men Ă€r man slö och mycket att göra sĂ„ blir att nĂ„got blir Ă„sidosatt och dĂ„ blir det bloggen dĂ„ det Ă€r mindre jobb att lĂ€gga ut en bild pĂ„ Instagram Ă€n att skriva ett inlĂ€gg,  haha snacka om lat 😅 Nej men allvarligt detta Ă€r ju pinsamt.  Vad har hĂ€nt dĂ„?? Jomen jag har opererat bort min blindtarm 😆 Det var ganska lĂ€skigt att bli sövd och sĂ„ men operationen gick bra, visserligen har jag ont i magen fortfarande utan att nĂ„gon vet vad det Ă€r. Men de har iallafall konstaterat att det inte har nĂ„got med operationen att göra sĂ„ det kĂ€nns ju posetivt men lite surt att de inte kan konstatera vad det skall vara. Det lite roliga Ă€r att en annan tjej i min klass hĂ€r uppe ocksĂ„ typ 1 mĂ„nad efter mig ocksĂ„ fick operera bort sin blindtarm. SĂ„ vĂ„r prĂ€st pĂ„ skolan skĂ€mta om att det gick en blindtarms depedimi pĂ„ skolan. Extremt smittsamt 😂 NĂ€men skĂ€mt osidĂ„ 😄 Sen har vi varit och fiskat med Bibellinjen och det var kallt men roligt, den mindre roliga var vĂ€gbeskrivningen inte var sĂ„ bra och att min bil la av typ. Den blev jĂ€tte varm och oljelampan lös var 5 minut och den enda hastigheten som funkade var 20-30 km/h. Det var ganska mycket man hann se i den hastigheten 😄 Vi har haft en gĂ€stlĂ€rare pĂ„ skolan som har pratat om Uppenbarelseboken,skrĂ€mmande tycker jag att det Ă€r. Det Ă€r sĂ„ mycket hemskheter och svĂ„righeter som sker i den sista tiden. Jag hoppas att Gud har överseende och förlĂ„telse i överflöd nĂ€r det gĂ€ller vĂ„r vĂ€rld och en del av mig tror faktiskt att Han har det. 
Vi har Ă€ven varit i Norge med klassen. Vi Ă„kte till Troeindhem och kollade pĂ„ Niderosdomen (stavning?) en gigantisk kyrka som var riktigt fin och maffig 😊 Har du svĂ„rt att bestĂ€mma dig vart du skall pĂ„ semester sĂ„ Ă„k ditt, och kolla pĂ„ kyrkan och gĂ„ runt i staden.  Jag har ju aldrig varit utomlands sĂ„ detta var en debut för mig oh jag tyckte att det var roligt men personligen trivs jag nog bĂ€st i Sverige för hĂ€r fattar jag ju vad folk sĂ€ger. Hihi men det var riktigt fint och kul att testa köra bil i ett annat land, skyltarna var sĂ„ otroligt olika dem hĂ€r. Inser nĂ€r jag gĂ„r igenom mina kamerabildet att störta delen av bilderna bestĂ„r av skyltar... haha japp sĂ„ kan det gĂ„. Men det fĂ„r vara allt för denna gĂ„ng, för nu skall jag börja göra mig iordning för att Ă„ka de sista k backarna hĂ€r i Åre innan de stĂ€nger backarna för denne skidsĂ€song. Ha det gott och Guds vĂ€lsignelse önskar jag dig. 😄 (denna bild kanske ser lite brutal ut, det Ă€r jag som ligger under filten och har sĂ„dĂ€r fruktansvĂ€rt ont som jag kan fĂ„ ibland, jaja sĂ„dant hĂ€nder)

Kommentera hÀr: