Året i Åre är slut och livet i Norrköping har börjat.

Som rubriken lyder så bor jag inte längre kvar uppe i Åre utan nu är jag nästan helt och hållet hemma. Ja det e berormest på att jag har flyttat från Ljusfallhammar in till Norrköping. Så nu kan jag få cykla till jobbet och inte behöva sitta i bilen halva dagen för att komma till och från jobbet, mycket mera fritid och det gillar jag. 
Jag bor ganska centrallt i Norrköping mer än så säger jag inte ;) 
Jag har en liten 1:a på 32 kvadrat som jag har fyllt med mitt liv, det är myssigt och jag känner mig verkligen hemma :) Bara lite små saker kvar, typ en soffa och sådan hyllor som man kan ställa tavlor på så är jag näsatn inflyttad helt och hållet. Tach Mor och Far för den hjälpen jag har fått, hehe blir mycket gräsklippning i sommar dör att vissa min uppskattning :) 
 
Saknar jag Åre?? Ja det gör jag, naturen, folket och undervisningen, visst att jag längtade att få komma hem och börja arbeta men samtigt ville jag vara kvar där uppe, jag kände mig verkligen delad men det känns skönt att komma hem och att få jobba igen med det jag älskar och uppskattar att göra på dagarna. Träffa kunder och köra lastbil. 
Min rumskamarat och jag fick ju för oss uppe i Åre att vi skulle cykla tandem runt Vättern, så vi anmälde oss till Vätternrundan som var nu i hlegn det 17/18 juni. Efter 221 h på cyklen och 20 minuters sömn kom vi runt :P Helt sjukt, vi choockade många men mest oss själva skulle jag tro. Haha att vi tog oss runt, det e så overkligt. Kul grej att ha gjort känner jag efteråt men aldrig mer :P
 
Ha det bäst så länge så hörs vi :P Kram
 

Kommentera här: