Förkyld ...

Hej på er, 
japp som rubriken lyder så har jag gått och blivit förkyld, 
genom att inte göra något på dagarna mer än att bädda sängen och laga mat så har min kropp gett upp.
(skall väl tilläggas att när jag blir förkyld så blir jag även lite deprimerad)
 
Jag tror det mest beror på att jag följde med min sambo och hans kollega och köpte en plog och satt i korsdag ett tag för att bilens ac inte funka, för jag har även ont i nacken, så nu är det alvedon, ipren och nezeril som gäller. 
 
Något nytt om jobb? nej inte dirket, har iallafall fått åtterkoppling på 1 av 12 jobb som jag har sökt så det är ju kul iallfall, men jag hoppas på mer nästa vecka då de flesta av jobben jag har sökt var fram till 1 september, håller tummarna. 
 
Så idag fredag, ar jag inte gjort så mycket mer än städat, snyttit mig, städat,snyttit mog osv.. 
När jag hade tömt hela snorkanalen så åkte jag till Ikea och handlade en ny kaffeservis till mig och min sambo, har aldrig varit riktigt nöjd med hans gamla och inte heller med min egna som står nerpackade i mina flyttkatonger (som väntar på ett större hus för att packas upp) så tog jag tjuren vid hornen och köpte nya. Ikea har nämnligen nu andra sorteing på deras koppar och jag hitter inga fel på dem så jag slog till :D 
Sambon vart väl mer glad när jag köpte material till hans släde som han skall ha bakom sin snöskoter, jaja olika prioriteringar :) 
 
Nu sitter jag iallfall här i vårt kök och ställer om i våra köksskåps så vi skall få plats med vår servis och väntar på att sambon skall komma hem från sin barngymnastik som han har 3 ggr i veckan. 
Tills vi hörs igen, ha det gott och kram på er :) 
 
 vår nya servis, äslkar IKEAS koppar att drick ur, så gott :D
 
 
 
Ser ändå lite pigg ut på bilden, kan hälsa er att jag inte känner mig så pigg :D 

Kommentera här: