1 år sedan

 
Hej på er, 
Idag är det som rubriken lyder 1 år sedan jag skrev här. 
MYCKET har hänt. 
 
Jag bor sedan april förra året i Uppsala tillsammans med Uppsalabon på 40 kvadratmeter, (trångt? ja men det är myssigt)
jag har bytt jobb och testat att ha jobbat på en mack, det var kul att få en inblick i det området. Det är ju väldigt olikt med det ja är utbildad som.. men det var kul och ändå läroroikt. 
Men jag är iallafall tillbaka bakom ratten och jobbar förnärvarande på Expresservice och trafikerar Uppsala till Gävle dagligen, kul.
Det är kul eftersom jag aldrig har varit i Gävle tidigare, så det är spännande med nya städer och att få lära känna många nya arbetskamrater och platser. Sen är det ett plus i kanten att jag även har fått se Gävlebocken :D
 
Jag har även simmat Vansbrosimmet, sjukt vilket bra år jag valde att göra det på. 
Det var liksom 19 grader i vattenet och det är en passade temperatur att simma i :D Jag var sjukt nerbös men min sambo gick bredvid sista itappen av banan och stöttade mig och det var snällt och rart :D
 
jag har även blivit FASTER <3, otroligt kul och spännande, och ja jag vet att det inte är mitt barn men jag tänker tillbaka hur mycket mina fastrar betyder för mig och tänker att jag vill att min 
 
 
Det har hänt mycket mer undeer året men det skulle ta för lång tid att nämna allt, ni får helt enkelt märka under tidens lopp vad som dyker upp är i flödet. 
 
Kram på er och återseende.
 
:D

Kommentera här: