En oturs inspirerad dag..

 
 
Hej, ja som rubriken lyder så har denna dag inte dirket varit på min sida,
till att börja med så var jag tvungen att gå upp och alla som känner mig så uppskattar jag att sova, men man måste gå upp och åka till jobbet.
 
Sen när jag väl kommer tll jobbet och går genom lagret för att komma till kontoret så kommer jag emot en en metalpinner som sticker ut ur en vagn och fastar med jackan och skrapar upp den.. och jag har en dunjacka, eller hade :P alltså hur mycket dun får plats i en dundel på en sådan jackarm...
 
Sen så fortsatte det med att försöka få på allt gods på släpet och alla som körde truckar var upptagna och så får man vänta och det tycker jag är tråkigt,  men tillslut så löste det sig :D
 
Sen flöt det på ganska bra med kunderna i Gävle tills jag kom till kund som enligt honom inte behövde hjälpa till att ens visa godset som jag skulle hämta... och godset var täckta med snö och fastfrusna i marken så jag orkade ju inte rubba godset överhuvudtaget, 
sen fick jag skäll för att godset inte hade blivit hämtat tidigare som att det var jag som styrde över det. 
Men det var bara att bita ihop och tänka att det är inte jag som är dum utan han.. 
Men visst, jag vart arg så jag ringde min sambo och pratade av mig, mest för att ventilera av mig. Man kan behöva göra det ibland och få höra någon ändå säga att man inte har gjort något fel. 
 
Dagen i övrigt rullade på bra sen och när jag kom hem från jobbet så tog jag vägen förbi gymmet först och körde 1 h där. Mest ben övningar men även lite armar. 
Så nu har jag bäddat ner mig i sovan med filtar och kuddar, under tiden jag sitter skriver så kollar jag lite på youtube och väntar på att min sambo skall komma hem.
 
Var rädda om er så hörs vi :D
 
 

Kommentera här: